CRM

Onderschat nooit de kracht van enthousiasme

SAP CRM IT Service Desk
De IT service desk is de SPOC (Single Point Of Contact) voor al het contact vanuit uw business richting uw IT afdeling. Dit kan via verschillende kanalen. Bijvoorbeeld via telefoon, app, web formulieren of mail.

Op basis van bijvoorbeeld een e-mailadres wordt het geregistreerde e-mailadres van de desbetreffende medewerker geïdentificeerd en de contacthistorie getoond. Je kunt ook de servicedesk koppelen aan bijvoorbeeld de Active Directory.

Via een gebruiksvriendelijke web lay-out krijg je een overzicht van af te handelen aanvragen die omgezet kunnen worden naar een incident of change welke via alerts onder de aandacht gebracht worden wanneer er een bepaalde periode is overschreden waarin ze nog niet opgepakt zijn.

Via de solution search en kennisdatabase kan er snel gezocht worden naar soortgelijke problemen voor een snelle oplossing van veel voorkomende vragen.

Daarnaast zijn er verschillende mogelijkheden binnen de SAP CRM Service desk:

  • Overzetten naar afdelingen (IT, technisch beheer, facilitair, financieel etc.)
  • Doorzetten naar externe partijen / leveranciers
  • SLA integratie.
  • Kennis database
  • Overzichten
  • Automatisch antwoorden m.b.v. acties